קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות41
מגזין

מרינדה סטייק של קרייג

מרינדה סטייק של קרייג
מרינדה סטייק של קרייג עשוי להיות רק המרינדה שאתה מחפש. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה עד 49 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 721 קלוריות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם יש לך יין, שמן זית, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכונים דומים: סטייק ומרינדה בשר אייל-ליהנות סטייק סטקייה בבית, המרינדה סטייק הטוב ביותר, ו המרינדה הטובה ביותר לסטייק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו אוסף R ריימונד עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.