קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

מרכז פירות טריים

מרכז פירות טריים
מרכז פירות טריים יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 52% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לבמנה עיקרית זו יש 865 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 1. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש לימון אופציונלי, כדורי מלון, אננס וקיווי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני אדיר של 89%. מתכונים דומים: מרכז פירות מסוכרים, מרכז פירות מדורג, ו מרכז ואאו.

הוראות

1
חותכים אננס ל-3/8 אינץ'. פרוסות. בעזרת חותכי עוגיות קטנים או בצורת כוכב, גזרו צורות מפרוסות אננס ואבטיח. השחילו פירות על שיפודי עץ המסתיימים בענב.
מרכיבים שתצטרך
אבטיחאבטיח
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ענביםענבים
ציוד שתשתמש בו
סוכריות דקורטורסוכריות דקורטור
שיפודי עץשיפודי עץ
2
מניחים מלון או כרוב על מגש הגשה או מגש. הכנס שיפודים לבסיס.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
מלוןמלון
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
3
מקשטים בעלי לימון אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
קליפות מלימוןקליפות מלימון

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות סוס פרא רסן פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
סוס פרא רסן פינו נואר
סוס פרא רסן פינו נואר
לפינו נואר חסר המעצורים הזה יש ניחוחות דובדבנים, אוכמניות ווניל נדיבים עם תווים מלוחים עדינים. הוא בעל גוף מלא עם טעמי פירות בשלים וטאנינים גמישים, מה שהופך אותו להתאמה טובה לצלעות קצרות בקר מבושלות יין, פטריות פורטובלו בגריל, או חלצי חזיר עם זיגוג בלסמי פטל. זה טעים עכשיו, צריך להתבגר יפהבמהלך חמש השנים הקרובות.