קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות9
מגזין

מרק אורז בר עוף

מרק אורז בר עוף
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו מרק אורז בר עוף. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 12 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 248 קלוריות. זה מושלם עבור סתיו. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה מן הטעם של הבית דורש גזר, מים, קרם מרוכז של מרק עוף, תערובת אורז. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם כפית ציון 45%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון מרק עוף ואורז בר, מרק אורז בר עוף, ו מרק עוף ואורז בר.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב מים, אורז עם תוכן של מנות תיבול תערובת מרק. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10 דקות. מערבבים פנימה את הסלרי, הגזר והבצל.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
תערובת מרק אטריותתערובת מרק אטריות
1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות1/2 מלפפון בינוני, קלוף, זרע וחתוך לרצועות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מכסים ומבשלים במשך 10 דקות. מערבבים מרק עוף ועוף. מבשלים 8 דקות יותר או עד שהאורז והירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
פפרוצ'יני פרוס בצנצנתפפרוצ'יני פרוס בצנצנת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות גרהם בק בליס נקטר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
גרהם בק אושר צוף
גרהם בק אושר צוף
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-סק הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים יותר שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר