קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

מרק בקר וירקות נווד

מרק בקר וירקות נווד
בשר נווד מרק ירקות נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 320 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 32% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. 133 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו -15 דקות. אם יש לכם עלי דפנה, שעועית, סלרי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף נהדר של 93%. נסו חבילות נווד ירקות גביני בגריל, סדרת מרק בקר-חלק 3: מרק ירקות בקר לבבי, ו תבשיל נווד בקר טחון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את מרק בשר, גזר, סלרי, פטרוזיליה, זרעי סלרי, עלי דפנה לתוך סיר איטי להגדיר על גבוה, לכסות, ומבשלים עד הירקות רכים, על 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי סלריזרעי סלרי
עלי דפנהעלי דפנה
מרק בשרמרק בשר
ירקירק
גזרגזר
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מניחים את הבשר הטחון, הבצל והשום למחבת על אש בינונית. מבשלים תוך ערבוב תדיר כדי לשבור את הבקר לחתיכות קטנות, עד שהבצל שקוף והבקר שחום וכבר לא מראה אזורים ורודים, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
שוםשום
בצלבצל
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים שומן, ומערבבים את העגבניות המבושלות לתערובת הבקר. מביאים לרתיחה על אש בינונית, ומבשלים תוך ערבוב תדיר עד שהעגבניות מתפרקות לחתיכות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות
עגבנייהעגבנייה
בקרבקר
4
מערבבים את תפוחי האדמה, התירס, השעועית הירוקה והאפונה למרק בסיר האיטי, ומוסיפים את תערובת הבקר. מערבבים הכל יחד, מכסים ומניחים את הכיריים האיטיים גבוה. מבשלים 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
תפוח אדמהתפוח אדמה
בקרבקר
תירסתירס
אפונהאפונה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי