קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות16
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק בשר צמחוני

מרק בשר צמחוני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מרק,אז נסו מרק בקר צמחוני. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 12 מנות עם 78 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. לכו לחנות והרימו רוטב פלפל, צלי בקר, עגבניות ללא תוספת מלח, ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 5 דקות. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. עם כפית ציון 60%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: מרק ירקות בקר, צ'אנקי ירקות בשר מרק, ו מרק ירקות בקר עם מוצרלה.

הוראות

1
בסיר גדול או בתנור הולנדי, שלבו את כל המרכיבים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 50-60 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

מרכיבים

3(חוֹרֶף)דל נתרן bouillon גרגרי בשרדל נתרן bouillon גרגרי בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב מגוררכרוב מגורר2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים מיובשות, שטופותעדשים מיובשות, שטופות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירקות מעורבים קפואיםירקות מעורבים קפואים2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) עגבניות ללא תוספת מלח, לא מרותקות וקצוצותפחיות כל אחד) עגבניות ללא תוספת מלח, לא מרותקות וקצוצות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקטשופ ללא מלחקטשופ ללא מלח1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תערובת מרק בצלתערובת מרק בצל1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבקר צלוי בקוביותבקר צלוי בקוביות2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורז בר לא מבושלאורז בר לא מבושל