קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות12
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק גבינת הבירה של ויסקונסין

מרק גבינת הבירה של ויסקונסין
מרק גבינת הבירה של ויסקונסין יליד יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 27 גרם חלבון, 50 גרם שומן, ובסך הכל של 640 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 2208 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. אם יש לכם פלפל קאיין, מרק עוף, שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 72%. הציון הזה מוצק. נסו מרק גבינה בירה ויסקונסין, מרק גבינה בירה ויסקונסין, ו מרק גבינת תפוחי אדמה ויסקונסין (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית מערבבים יחד גזר, בצל, סלרי ושום. מערבבים פנימה רוטב פלפל חריף, פלפל קאיין, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל קאייןפלפל קאיין
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
פלפלפלפל
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
יוצקים מרק עוף ובירה; מבשלים עד שהירקות רכים, כ -12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
ירקירק
בירהבירה
3
הסר מהחום.
4
בינתיים מחממים חמאה בסיר מרק גדול על אש בינונית-גבוהה. מערבבים פנימה קמח בעזרת מטרפה חוט; מבשלים תוך ערבוב עד שהקמח חום בהיר, כ -3 או 4 דקות. מערבבים בהדרגה חלב, מקציפים למניעת חריכה, עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
סירסיר
5
מסירים מהאש ומערבבים בהדרגה גבינה. להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
6
מערבבים תערובת בירה לתערובת גבינה. מערבבים פנימה חרדל דיז ' ון, רוטב ווסטרשייר וחרדל יבש. התאם לרוטב פלפל חריף. מביאים לרתיחה ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
אבקת חרדלאבקת חרדל
גבינהגבינה
בירהבירה
7
מגישים עם פופקורן.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוךגזר חתוך0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח2ציפורןשום, טחוןשום, טחון9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב או חצי וחציחלב או חצי וחצי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף8ריבס, קצוץ טרי או קפואפופקורן popped, לקישוטפופקורן popped, לקישוט1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1בצל צהוב בינוני, קצוץגבינת צ'דר גרוסה וחדהגבינת צ'דר גרוסה וחדה2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר