קושימומחה
מוכן ב75 שעות
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

מרק דגים איטלקי

מרק דגים איטלקי
המתכון מרק דגים איטלקי מוכן בעוד כ-75 שעות והוא בהחלט סופר חלב חינם ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1043 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 56 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 12 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם דיונון, מיץ צדפות בבקבוק, כיכר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. , שהוא מוצק. נסו מרק דגים איטלקי, מרק דגים איטלקי, ו ברודטו-מרק דגים איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף דיונון תחת מים זורמים קרים לטפוח יבש. אם דיונון הם גדולים, טבעת חצוי של זרועות, ואז לחתוך זרועות ארוכות יותר לרוחב לחתיכות 2 אינץ'. משוך את הדשים מגופי דיונון לחתוך לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
דיונוןדיונון
מיםמים
2
חותכים גופים לרוחב לטבעות בעובי 1/4 אינץ'.
3
לטפוח שרימפס יבש ומפזרים פלפל 1/4 מלח כפית.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
מלחמלח
4
שמן חום בסיר כבד 6-8 ליטר רחב מעל חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז לצרוב שרימפס ב 2 קבוצות, מתהפך פעם אחת, עד הזהב אבל לא מבושל דרך, על 2 דקות לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מעבירים שרימפס עם כפית מחוררת לקערה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
6
מוסיפים שום, פתיתי פלפל אדום, ואורגנו לסיר וסוט, ערבוב, עד הזהב, כ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אורגנואורגנו
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים יין ומים 1/2 כוס ומביאים לרתיחה. מערבבים בצדפות ומבשלים, מכוסה, מעל חום גבוה בינוני עד פגזים לפתוח רחב, בודק לעתים קרובות לאחר 6 דקות והעברה כפי שנפתח עם כפית מחוררת לקערה עם שרימפס. (להשליך כל צדפות שלא נפתחו לאחר 8 דקות.) מערבבים במולים ומבשלים, מכוסה, מעל חום גבוה בינוני עד פגזים לפתוח רחב, בודק לעתים קרובות לאחר 3 דקות והעברה כפי שנפתח עם כף מחורץ לקערה עם שרימפס. (להשליך כל מולים שלא נפתחו לאחר 6 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
צדפותצדפות
מיםמים
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
8
לשים מתלה תנור בעמדה באמצע ולחמם תנור ל 218°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מוסיפים מלאי לסיר יחד עם הנותרים 4 כוסות מים, עגבניות עם מיץ, סוכר, הנותרים 1/2 כפית מלח ומבשלים, חשוף, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות במיץעגבניות במיץ
מלאימלאי
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
1
מסדרים פרוסות לחם בשכבה 1 על תבנית אפייה, ואז טפטוף בשמן ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
אופים, מתהפך פעם אחת, עד הזהב, על 10 דקות בסך הכל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מעבירים טוסטים למדף להתקרר מעט, ולאחר מכן לשפשף קלות עם צדדים חתוכים של שום ומפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
1
מוסיפים הליבוט למלאי ומבשלים בבשל חשוף, מכוסה, עד מבושל רק דרך, כ 2 דקות. מערבבים דיונון רכיכות שמורות, ולאחר מכן להסיר מן החום ולתת לעמוד, מכוסה, 1 דקה. מערבבים בזיליקום ופטרוזיליה ומגישים מיד, עם טוסטים לצד לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
רכיכהרכיכה
הליבוטהליבוט
פטרוזיליהפטרוזיליה
באזיל!באזיל!
דיונוןדיונון
מלאימלאי

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות32fl. אוז.sכוסות דגים או מיץ צדפות בבקבוקכוסות דגים או מיץ צדפות בבקבוק12smallsצדפות קשות קליפה כגון littlenecks (פחות מ 2 אינץ ' קוטר), שפשףצדפות קשות קליפה כגון littlenecks (פחות מ 2 אינץ ' קוטר), שפשף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק1שן שום, חצץ חצוישן שום, חצץ חצוי3שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה הליבוט חסר עור, חתוך לחתיכות 1 אינץפילה הליבוט חסר עור, חתוך לחתיכות 1 אינץ1כיכר(12 אינץ') איטלקי, לחתוך לפרוסות בעובי 1/2 אינץ(12 אינץ') איטלקי, לחתוך לפרוסות בעובי 1/2 אינץ12מולים (רצוי מעובד), שפשף וזקנים הוסרומולים (רצוי מעובד), שפשף וזקנים הוסרו2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות6ריבס, קצוץ טרי או קפואליווי: שמן זית כתית מעולה לטפטוףליווי: שמן זית כתית מעולה לטפטוף0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובש, מתפורראורגנו מיובש, מתפורר1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום יבשיםפתיתי פלפל אדום יבשים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס פגז (21 עד 25 לכל lb), קלופים, משאיר את הזנב ואת הקטע הראשון של פגז שלם, ו deveinedשרימפס פגז (21 עד 25 לכל lb), קלופים, משאיר את הזנב ואת הקטע הראשון של פגז שלם, ו deveined454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דיונונים מנוקים, גופות וזרועות מופרדות אך נשמרות ללא פגעדיונונים מנוקים, גופות וזרועות מופרדות אך נשמרות ללא פגע11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות במיץעגבניות חתוכות לקוביות במיץ1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.