קושיקשה
מוכן ב49 דק.
מנות30
ציון בריאות9
מגזין

מרק דגים ריחני

מרק דגים ריחני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק מרק, אז תנו הזדמנות ל מרק דגים ריחניים. מנה אחת מכילה 42 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. מתאים ל-30 מנות. זה מושלם עבור סתיו. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-64 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך פילה אמנון, מנטה, אורז יסמין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 49 דקות. נסו דג טג'ין ריחני, תבשיל דגים ריחני, ו ארוחת ערב: דגים ריחני חצילים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.