קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

מרק דלעת עם קארי ובזיליקום

מרק דלעת עם קארי ובזיליקום
מתכון מרק דלעת עם קארי ובזיליקום יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 50 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 82 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו בצל אביב, בזיליקום, ציפורן שום גדולה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. נסו מרק קארי דלעת, מרק קארי דלעת, ו מרק דלעת קארי אדום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שלד גרונר Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
טרי, פירותי, ומעל לכל, מזון ידידותי, שלנו Grüner Veltliner ("Gru-Vee" בקיצור) מראה את הקסמים שהופכים את הענבים האהוב של אוסטריה יין לבן זני. יין עסיסיסי עם טעמי פירות נפץ, זרמים תחתיים מינרליים קלים, וגימור מלא, רחב ידיים.