קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות7
מגזין

מרק דלעת קארי קרמי

מרק דלעת קארי קרמי
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו מרק דלעת בקארי קרמי. חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ-8 גרם חלבון, 12 גרם שומן ובסך הכל 192 קלוריות. מתאים ל-3 מנות. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם בשר חזיר, קמח, אבקת קארי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 41%. הציון הזה די טוב. נסו מרק דלעת קרמי קרמי, מרק דלעת קארי קרמי ומק דלעת קרמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר קטן מטגנים בצל עם אבקת קארי בחמאה עד לריכוך. מערבבים פנימה קמח. מוסיפים בהדרגה מרק ודלעת. מביאים לרתיחה על אש בינונית, תוך ערבוב מתמיד; מבשלים 1-2 דקות או עד שמסמיך.
מרכיבים שתצטרך
2 דלעות פאי בינוניות (2-1/2 פאונד כל אחת)2 דלעות פאי בינוניות (2-1/2 פאונד כל אחת)
ספרינקטורס, אופציונליספרינקטורס, אופציונלי
שוקולד צ'יפס חצי מתוק (מומלץ: בית אגרה נסטלה)שוקולד צ'יפס חצי מתוק (מומלץ: בית אגרה נסטלה)
מלפפון, זרע וקצוץ (בערךמלפפון, זרע וקצוץ (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
בשר עגל או בקר טחוןבשר עגל או בקר טחון
ציוד שתשתמש בו
4 עד 6 פרוסות לחם לבן או מחיטה מלאה, קלויים4 עד 6 פרוסות לחם לבן או מחיטה מלאה, קלויים
2
הפחיתו את החום. מערבבים חלב חמאה וחזיר; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
3-1/4 כוסות סוכר חום ארוז3-1/4 כוסות סוכר חום ארוז
לחמם ולהגיש לחמניות נשלפות (24 לחמניות)לחמם ולהגיש לחמניות נשלפות (24 לחמניות)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את NV Solera Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.