קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות11
ציון בריאות10
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק חזיר ועדשים

מרק חזיר ועדשים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מרק, אז נסו מרק חזיר ועדשים. מנה אחת מכילה 144 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 11 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם עבור סתיו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. אם יש לכם מים, עדשים, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 50%. נסו מרק נוסף, מרק עדשים וירקות, תבשיל חזיר ושעועית ירוקה, ו מחווני חזיר וגבינה בהוואי (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו את הסלרי, הגזר והבצל בחמאה במשך 3-4 דקות או עד שהם רכים פריכים. ב 5-קוט. סיר איטי, לשלב את המים, עדשים, בשר חזיר, מלח, מיורן ופלפל. מערבבים פנימה את תערובת הסלרי. מכסים ומבשלים על אש נמוכה 4-5 שעות או עד שהעדשים רכות.
מרכיבים שתצטרך
מרז ' ורםמרז ' ורם
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
עדשיםעדשים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות