קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק טאקו טקסס

מרק טאקו טקסס
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז נסו מרק טאקו מטקסס. למנה העיקרית הזו יש 526 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 29 גרם שומן למנה. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 10 . זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. 28 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם תערובת תיבול טאקו, תערובת רוטב חווה, פלפלי סרנו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. זה הביא לך את כלמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 71%. הציון הזה די טוב. נסו מגש טאקו טקסס, טקסס טאקו ג'וס, ו מגש מטבל טאקו טקסס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית מבשלים בקר עד להשחמה. מערבבים בצל ומבשלים עוד כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מסננים.
3
מערבבים פנימה שעועית פינטו, תירס, קוביות עגבניות עם צ ' ילי ירוק, פלפלי סרנו, תיבול טאקו ותערובת רוטב חווה. למלא את הסיר עם מים לבוא בתוך שני סנטימטרים של החלק העליון. מביאים לרתיחה במשך 30 דקות, תוך ערבוב מדי פעם, ואז להפחית את החום ומבשלים 30 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוקעגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוק
1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה
3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)3/4 כוס שמן פלפל חריף (שמן צ'ילי)
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
שעועית פינטושעועית פינטו
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזני נוצץ הם אפשרויות נהדרות עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הקונצ 'ה י טורו מרקס דה קאסה קונצ' ה פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
קונצ 'ה י טורו מרקס דה קאסה קונצ' ה פינו נואר
קונצ 'ה י טורו מרקס דה קאסה קונצ' ה פינו נואר
צבע אדום עמוק עדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, ליקריץ עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, עדין ועדין.יין מאוד תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כמו ארנב, חזיר או שליו, כמו גם עם דגים שומניים ורכיכות בתכשירים קלים ועדינים. גם פארס היטב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.