קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות14
ציון בריאות6
מגזין

מרק טורקיה עגבניות

מרק טורקיה עגבניות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו מרק הודו עגבניות. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 73 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 14 מנות סועדים.. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו בזיליקום, פלפל, סלרי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 55 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 34%, המנה הזו די גרועה. נסו מרק עגבניות טורקיה, מרק עגבניות טורקיה, ו מרק עגבניות שעורה בטורקיה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את תשעת המרכיבים הראשונים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 50 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים הודו וירקות. מכסים ומבשלים 50 דקות יותר או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק

מרכיבים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מוסקטו ורוד תוסס יחף עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד מבעבע יחף הוא מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. הכי מוגש צונן (36-40 מעלות פרנהייט), זה מבעבע יש ניחוחות וטעמים של יסמין מנדרינית כתום משלימים פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!