קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות5
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מרק סרטנים וכרובית

מרק סרטנים וכרובית
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מרק, אז תנו הזדמנות ל מרק סרטנים וכרובית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 189 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לך גבינת שמנת, מלח, יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. מתכונים דומים: מרק סרטנים, מרק סרטנים, ו מרק סרטנים.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.