קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות27
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עדשים בקארי עם חלב קוקוס

מרק עדשים בקארי עם חלב קוקוס
מרק עדשים בקארי עם חלב קוקוס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 20 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 465 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם ghee/חמאה מבהירה, זרעי כוסברה, יוגורטוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בצימוקים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז עם צימוקים וקינמון כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 11 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מתכונים דומים: מרק סקווש חורף קארי עם עדשים אדומים, חלב קוקוס וצדפות, עדשים אדומים ומרק חלב קוקוס, ו מרק עדשים קוקוס קארי.

הוראות

1
יוצקים אפונה מפוצלת צהובה ועדשים אדומות לקערת ערבוב עם שתי כפות יוגורט, קפיר, מי גבינה, מיץ לימון או חומץ לכסות עם מים חמים על ידי שני סנטימטרים. אפשר לעדשים ולפצל אפונה להשרות במשך עשר עד שתים עשרה שעות, ולאחר מכן לנקז אותם ולשטוף אותם ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
קפירקפיר
2
מחממים מחבת ברזל יצוק מעל להבה גבוהה למדי עד חם, ואז לזרוק כוסברה, כמון, חילבה זרעי הל, תוך ערבוב כל הזמן עד קלוי היטב, כשתי דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את התבלינים קלויים מהמחבת ולמחוץ ביד עם מרגמה ועלי או לטחון במטחנת תבלינים. להמס ghee בסיר מלאי כבד תחתית מעל להבה מתונה, ואז לזרוק בצלצלים וג ' ינג ' ר, טיגון עד ריחני – כשלוש עד ארבע דקות. מערבבים בתבלינים קלויים, אבקת קארי ופלפל קאיין, וממשיכים לבשל עוד דקה או שתיים.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים עדשים ספוגות, שטופות ומנוקזות ומפצלים אפונה לסיר עם ציר עוף ורוטב דגים. להפחית את החום ומבשלים את המרק עד העדשים ואפונה מפוצלת מבושלים דרך, כארבעים וחמש דקות.מחית את המרק עם בלנדר טבילה או להפעיל אותו דרך foodmill, ולאחר מכן מערבבים בחלב קוקוס וצימוקים ולהמשיך להתבשל כעשר דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים עם יוגורט, כוסברה ולימון טרי.
מרכיבים שתצטרך