קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

מרק פיצה

מרק פיצה
מרק פיצה מתכון מוכן בערך 35 דקות והוא בהחלט אדיר ללא גלוטן וראשוני אפשרות לאוהבי אוכל ים תיכוני. מתכון זה מכין 6 מנות עם 152 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-97 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש בצל, פלפל, בזיליקום וגבינת זרלה. עם כפית ציון 55%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מרק פיצה, מרק פיצה אני, ו מרק פיצה.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים את הבקר, הבצל, הפטריות והפלפל הירוק על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד והירקות כמעט רכים; מסננים. מערבבים פנימה את העגבניות, המרק, הפפרוני והבזיליקום. מבשלים עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
ירקירק
פטריותפטריות
פפרוניפפרוני
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
מרקמרק
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מצקת לקערות אטומות לתנור; מעליו גבינה. צולים או מיקרוגל עד שהגבינה נמסה ומבעבעת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. התווית הצהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 70 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.