קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מרק צדפות מהיר

מרק צדפות מהיר
מרק צדפות מהיר יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 328 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. . זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. אם יש לכם בצל, מרגרינה, צדפות וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: מרק צדפות מהיר, מרק צדפות מהיר, ו מרק צדפות מהיר.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בצל וסלרי בחמאה או במרגרינה.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות עוגיות1-1/2 כוסות עוגיות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים מרק צדפות, מרק תפוחי אדמה מוקרם, מרק סלרי שמנת, צדפות, חצי חצי, וחמים. הערה: חצי וחצי הוא הטוב ביותר אבל חלב יעשה.
מרכיבים שתצטרך
מרק שמנת וסלרימרק שמנת וסלרי
מרק תפוחי אדמה מוקרםמרק תפוחי אדמה מוקרם
מרק צדפותמרק צדפות
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקאדה וריזלינג הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה אחוזת רושיולי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.