קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

מרק צדפות של וילמה

מרק צדפות של וילמה
חמין הצדפות של וילמה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף המנות העיקריות שלך. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? למתכון הפסקאטרי הזה יש 500 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן למנה. מתכון זה מכלמתכונים יש 3 אוהדים. גשו לסופר וקנו חלב התאדה, פלפל אדמה, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 71%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: כל 30 מרק צדפות, מרק צדפות, ו מרק צדפות.

הוראות

1
מסננים מיץ מהצדפות לסיר בגודל בינוני, מניחים את הצדפות בצד.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים מים או מיץ צדפות בבקבוקים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
מיםמים
3
מוסיפים לסיר תפוחי אדמה ובצל ומכסים. מבשלים על אש בינונית עד שתפוחי האדמה רכים. מערבבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים חלב, חלב אידוי, חמאה או מרגרינה, פטרוזיליה, טימין, תיבול פירות ים, מלח סלרי, מלח ופלפל לפי הטעם, פירורי קרקר וצדפות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
חלב מתאדהחלב מתאדה
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי קרקרפירורי קרקר
מלח סלרימלח סלרי
חמאהחמאה
פטרוזיליהפטרוזיליה
צדפותצדפות
טימיןטימין
חלבחלב
5
מבשלים עד שהמרק עומד לרתיחה, היזהרו לא לתת לו לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
6
מגישים חם.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

חמין צדפות עובד ממש טוב עם שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אחוזת ביאן נסידו שרדונה. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 53 דולר.
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ביאן נאצידו אסטייט שרדונה
ניחוחות מזמינים של לימון מאייר, קמומיל וקש חתוך פרצו מהכוס. הכניסה הבהירה מניבה לחיך צפוף ואנרגטי שכולו קווים ישרים ומינרליות השקיית פה.