קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות17
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק קארי ג'ינג'ר חמאה סקווש

מרק קארי ג'ינג'ר חמאה סקווש
מרק קארי ג'ינג'ר חמאה סקווש יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 144 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה עובד טוב כמו מרק במחיר סביר. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם שיני שום, זנגביל, מרק עוף פחות נתרן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: מרק קארי דלעת סקווש, מרק קוקוס קארי חמאה סקווש, ו מרק קוקוס קארי חמאה סקווש.

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף ג ' ינג ' ר ושום; לטגן 90 שניות.
מרכיבים שתצטרך
3
להוסיף קארי; לבשל 15 שניות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף מירין; לבשל עד נוזל מצטמצם 1/2 כוס (כ 4 דקות).
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים סקווש, מרק וסלריק; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים רבע תערובת סקווש בבלנדר; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים תערובת סקווש מחית דרך מסננת על קערה גדולה, הזמנת נוזל; מוצקים להשליך. חזור על הנוהל ב 3 קבוצות יותר עם תערובת סקווש הנותרים. מערבבים במיץ תפוזים להתרכז, Sriracha, ומלח. Dollop 1 כף יוגורט על כל מנה; מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלובנזי צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.