קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

מרק קונפטי

מרק קונפטי
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן לקופסת המתכונים שלך, מרק קונפטי עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 248 קלוריות , 11 גרם חלבון ו -16 גרם שומן כל אחת. תמורת 80 סנט למנה , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זה עובד היטב בתור מזנון. אם יש לכם גבינה מעבדתית, חלב, גזר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם לסתיו . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . עם ציון ספונקולרי של 42% , המנה הזו מוצקה. נסו מרק פפרוני קונפטי , מרק קונפטי פראי בבישול איטי וקונפטי ירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
במיקרוגל 3-Qt. תבנית אפייה, משלבים גזר, רוטבגה, סלרי, ברוקולי, כרובית, בצל, מים וחמאה אם רוצים. מכסים ומכניסים למיקרוגל בחום גבוה למשך 9 דקות או עד שהירקות רק רכים, תוך ערבוב שלוש פעמים במהלך הבישול.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
רוטבגהרוטבגה
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מערבבים פנימה גבינה, תירס, אפונה וחזיר; מכסים ומניחים לעמוד למשך דקה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
3
מוסיפים חלב, מלח, פלפל וסוכר; מכסים ומכניסים למיקרוגל על בינוני-גבוה, תוך ערבוב שלוש פעמים, למשך 5-7 דקות או עד שהגבינה נמסה והמרק מחומם (לא להרתיח).
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה

מרכיבים

46אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרחי ברוקולי טרייםפרחי ברוקולי טריים3(חוֹרֶף)חמאה, אופציונליתחמאה, אופציונלית128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר חתוךגזר חתוך50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרובית טרייהכרובית טרייה51אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי קצוץסלרי קצוץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוביות בשר חזיר מבושלות לחלוטיןקוביות בשר חזיר מבושלות לחלוטין150אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו קפואתירס הקרנל כולו קפוא1בצל צהוב בינוני, קצוץקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ73אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואהאפונה קפואה73אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואהאפונה קפואה73אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואהאפונה קפואה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה תהליך( Velveeta), קוביותגבינה תהליך( Velveeta), קוביות140אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לפת צהובה חתומה.לפת צהובה חתומה.21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות Barefoot Bubbly Extra Dry. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.