קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות27
מגזין

מרק שעועית ירקות

מרק שעועית ירקות
מרק שעועית ירקות דורש בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכיל 12 מנות עם 276 קלוריות, 13 גרם חלבון ו-5 גרם שומן כל אחת. תמורת 94 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית מאוד לתקציב. זה מושלם לסתיו. גשו לסופר וקנו עלי דפנה, שעועית צפונית מדהימה, פלפל חריף ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 68%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מרק שעועית לבנה טוסקנה עם ברוקולי ראבה - טוויסט שונה לחלוטין במרק ירקות, מרק שעועית לבנה טוסקנה עם ברוקולי ראבה - טוויסט שונה לחלוטין במרק ירקות, ומרק שעועית ירקות.

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום למרק, מערבבים את 13 המרכיבים הראשונים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 15 דקות. לזרוק עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה