קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות30
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק תבואה חריף

מרק תבואה חריף
מרק תבואה חריף הוא טבעוני מרק. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 279 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. אם יש לכם פטריות שיטאקה, מלח כשר ופלפל, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -40 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו קרקרים תבואה מלאה מתובל, קערות תבואה בסגנון קוריאני עם סטייק במרינדה חריף, ו טופו חריף עם סלט כרוב תאילנדי ואבוקדו על לחם תבואה רב (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, לכסות את השעורה עם 4 כוסות מים ולהביא לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד מכרז, על 35 דקות; לנקז. להחזיר את השעורה למחבת ולכסות. בסיר בינוני אחר, מכסים את האורז החום עם 2 כוסות מים ומביאים לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד מכרז, על 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים את האורז החום ומוסיפים לשעורה.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה בינונית, לכסות את הבורגור עם 1 כוס מים חמים. לכסות ולתת לעמוד עד המים נספגים, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בסיר גדול וכבד מחממים את שמן הזית.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את צ ' ילי, בצל ושום ומבשלים על חום גבוה בינוני, ערבוב מדי פעם, עד הבצל הוא השחמה קלות, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את המרק, עגבניות, עלי כוסברה וכלספייס ועונה עם 1 כף מלח וקורט פלפל. מביאים לרתיחה, ואז מכסים ומבשלים על אש נמוכה במשך 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
בואו להתקרר מעט. מחית את המרק בבלנדר וחזור למחבת.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הפטריות, שעועית שחורה, גזר, קישואים גזר לבן למרק מחית ומביאים לרתיחה. כיסוי ומבשלים על אש נמוכה במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את השעורה, האורז והבולגור ומתבלים במלח ופלפל. מצקת את המרק לקערות, מפזרים זרעי דלעת וכוסברה קצוצה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבורגולבורגול425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, מנוקזת ושטופהשעועית שחורה, מנוקזת ושטופה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביות משומרעגבניות חתוכות לקוביות משומר1( חצילים)גזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק3אנצ'ו או צ' ילי mulato מיובש-גזע, זרע שבור לחתיכות 2 אינץאנצ'ו או צ' ילי mulato מיובש-גזע, זרע שבור לחתיכות 2 אינץ6עלי כוסברה, בתוספת כוס כוס כוס כוס כוס כוסברה קצוצה 1/4עלי כוסברה, בתוספת כוס כוס כוס כוס כוס כוסברה קצוצה 1/42שיני שום, חצוישיני שום, חצוי11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית בהירשמן זית בהיר1גדולבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק1( חצילים)גזר לבן, קצוץ דקגזר לבן, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה פנינהשעורה פנינה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי דלעת קלויים מלוחיםזרעי דלעת קלויים מלוחים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה, גבעולים מושלכים, כובעים פרוסים דקפטריות שיטאקה, גבעולים מושלכים, כובעים פרוסים דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז חום קצר גרגיראורז חום קצר גרגיר2בצל צהוב בינוני, קצוץמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב8ריבס, קצוץ טרי או קפואמיםמים1( חצילים)קישואים, חתוכים דקקישואים, חתוכים דק