קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

משמש מיובש וסוסטי כבש

משמש מיובש וסוסטי כבש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אפריקאים, אז תנו הזדמנות ל משמש מיובש Sosaties כבש. מנה זו מכילה כ 12 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 141 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם מים, ריבת משמש מתוח, פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה מובא אליך על ידי מזון ויין. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. שיפודי כבש מזוגגים-תמרינדי עם רוטב משמש, Sosaties (קבב דרום אפריקאי), ו ריבת משמש מיובש מתובל דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
בסיר בינוני, לשלב את הריבה, חומץ, מים, אבקת קארי, שום, מלח, כוסברה, זנגביל, ציפורן, allspice, עלה דפנה, כמון ופלפל. מביאים לרתיחה, ואז מבשלים על אש נמוכה במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
תן למרינדה להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
3
שים את הטלה בתבנית אפייה זכוכית גדולה, להוסיף את המרינדה ולזרוק למעיל באופן שווה. מכסים ומקררים במשך 2 שעות, זורקים את הבשר 2 או 3 פעמים.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה חסינת חום קטנה, לכסות את משמשים עם מים רותחים ולתת שמנמן במשך 1 שעה; לנקז לפני השימוש. משרים שיפודי במבוק 8 אינץ ' במים.
מרכיבים שתצטרך
5
חוט את קוביות הטלה ומשמשים על שיפודים, באמצעות 3 משמשים לכל שיפוד. להחזיר את השיפודים אל המרינדה עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
6
להדליק את הגריל או לחמם מראש את המטגן. גריל או לצלות את שיפודים במשך 12 עד 15 דקות, צולה ומסתובב מדי פעם, עד הטלה הוא עדיין ורוד מעט בפנים.
מרכיבים שתצטרך
7
הגישו מיד.

מרכיבים

4גרגרי allspiceגרגרי allspice1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת משמש מאומצתריבת משמש מאומצת1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)3(חוֹרֶף)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)24 משמשים מיובשים (אודות24 משמשים מיובשים (אודות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רגל נטולת עצמות גזוז של כבש, חתוך לקוביות 1 אינץרגל נטולת עצמות גזוז של כבש, חתוך לקוביות 1 אינץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל טחון טריפלפל טחון טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבן או חומץ יין אורזחומץ יין לבן או חומץ יין אורז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן8ריבס, קצוץ טרי או קפואמים רותחיםמים רותחים

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות גרהם בק משחק מילואים Pinotage. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
זן "דרום אפריקאי גאה" מציג ניחוחות של דובדבנים בשלים, תותים ושזיפים עם פירות יער אדומים בשלים ותבלינים על החיך. יין מובנה ומאוזן היטב זה מתגמל עם mouthfeel עסיסי אך אלגנטי טאנינים רכים משיי. ליהנות עם תבשילים מבושלים איטיים, פילה, פסטות, גבינות חזקות או ברביקיו מיושן טוב.