קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות50
מגזין

משפחת דגים

משפחת דגים
משפחת דגים היא pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 57 גר' של חלבון, 23 גרם של שומן, וסך הכל 478 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לכו לחנות וקנו קרקר ריץ, אמנון, פלפל ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו עוגות דגים משפחתיות קלאסיות, ארוחות משפחתיות: פשטידת דגים קלה, ו ארוחות משפחתיות: עוגות דגים קלות (מתכונים דומים).

הוראות

1
להפשיר ולשטוף פילה אמנון אם קפוא. להתייבש על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
פילה אמנוןפילה אמנון
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
2
מערבבים פירורים, פרמזן, תיבול איטלקי ואבקת שום על צלחת, ערבוב היטב.על צלחת אחרת, יוצקים 1 כף מיץ לימון.עבודה 1 בכל פעם, מניחים פילה על הצלחת במיץ לימון, מפזרים כמות רצויה של מלח כשר (להיזהר כמה מלח הוא בפרמזן שלך, פירורים, תבלינים אחרים), פלפל שחור, ואבקת שום. הפוך את הפילה במיץ לימון ומפזרים תיבול בצד השני.לדלות פילה בתערובת פרמזן לטפוח אותו על כל מעיל.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
מלחמלח
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
פרמזןפרמזן
3
מניחים בתבנית אפייה משומנת, לחזור עם פילה הנותרים.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מפזרים קצת מיץ לימון על פילה טפטוף או לרסס אותם קלות עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
5
אופים ב 218° במשך כ 20 דקות או עד שהם בקלות להתקלף עם מזלג וקצוות הם בראונינג (אתה יכול לפזר קצת יותר פרמזן על גבי אם תרצה). אתה יכול גם לאפות אלה מהר יותר ב450.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.