קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

מתכון גלידה מסאלה קפה (אספרסו)

מתכון גלידה מסאלה קפה (אספרסו)
המתכון של מסאלה קפה (אספרסו) גלידה מתכון יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 45 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 677 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 56 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. אם יש לך גרגירי פלפל, אספרסו, חתיכות של קליפת קינמון ציילון, וכמה מרכיבים אחרים על יד, אתה יכול לעשות את זה. נסו חצץ מעיינות קפה & גלידת אספרסו מצופה שוקולד, קפה מוקה עוגת קפה עם זיגוג אספרסו, ו עוגת לבה שוקולד-אספרסו עם קצפת אספרסו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.