קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

נקניק איטלקי ופסטה פוט

נקניק איטלקי ופסטה פוט
זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. וזה מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : נקניק איטלקי חזק & פסטה (סיר חרס), פסטה עם נקניק איטלקי, ו נקניק איטלקי ופסטה.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה ומטגנים את הנקניקיות עד שחומים בכל מקום.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
יוצקים את המניה עוף חם ומבשלים עם מכסה על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
3
מוסיפים את הפסטה למחבת, מערבבים היטב ומביאים לרתיחה. מערבבים את הגזר והבצל, מבשלים 5 דקות, ואז מוסיפים את הסלרי והשעועית, ומבשלים עוד 4 דקות. בדוק כי הפסטה מבושלת אם לא, לבשל במשך כמה דקות יותר. לבסוף, מערבבים פטרוזיליה קצוצה, העונה, ומגישים בקערות גדולות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
בצלבצל
שעועיתשעועית
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.