קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות5
ציון בריאות21
מגזין

נקניק וירקות קריאוליים

נקניק וירקות קריאוליים
קריאולי נקניק וירקות נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 464 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 26 גרם שומן. מתאים ל-5 ומחירו 1 מנות.9 דולר למנה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו רוטב ווסטרשייר, תיבול פירות ים, סוכר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב העגבניות אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ורוד אדמונית פופקורן כדורי כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 68%. מתכונים דומים: ירקות שורש קריאולי, עוף וירקות קריאוליים, ו עוף וירקות קריאוליים.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הנקניקיה, הבצל, הפלפלים המתוקים והשום בשמן על אש בינונית עד שהירקות רכים. מערבבים פנימה את העגבניות, רוטב ווסטרשייר, הסוכר, מיץ הלימון והתבלינים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים במיה; מחזירים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים במשך 7 דקות או סתם עד שהמיה רכה.
מרכיבים שתצטרך
במיהבמיה
3
מגישים עם אורז אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)5ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקokra לחתוך קפואokra לחתוך קפוא1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום מתוק קצוץפלפל אדום מתוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מבושל לחלוטין בשומן מופחת, חתוך לפרוסות בגודל 1-2 אינץנקניק מבושל לחלוטין בשומן מופחת, חתוך לפרוסות בגודל 1-2 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות קצוצותעגבניות טריות קצוצות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר