קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות54
מגזין

נקניק מקסיקני ומרק שעועית

נקניק מקסיקני ומרק שעועית
חזיר מקסיקני ומרק שעועית נטול גלוטן, מנה עיקרית. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 22 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 310 קלוריות. אם יש לכם עלי דפנה, כמון טחון, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה מושלם עבור סתיו. נסו תבשיל בשר חזיר ושעועית ירוקה, מרק שעועית מקסיקנית, ו תירס מקסיקני ומרק שעועית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מיון ושטיפת שעועית; מניחים בתנור הולנדי גדול. מכסים במים עד 2 סנטימטרים מעל שעועית; מביאים לרתיחה. לבשל 2 דקות; להסיר מהחום. לכסות ולתת לעמוד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
ניקוז.
3
מערבבים שעועית, מרק, ואת 8 המרכיבים הבאים (מרק דרך שום) בתנור הולנדי; מביאים לרתיחה. כיסוי חלקי; להפחית את החום בינוני-נמוך. מבשלים 1 1/2 שעות או עד שעועית מכרז.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
4
מערבבים עגבניות וצ ' ילה; ומבשלים 30 דקות. השליכו את עלי המפרץ ואת צ ' ילה. מרק מצקת ל-8 קערות. למעלה עם גבינה; מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
מצקתמצקת

מרכיבים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינו נואר Cuvaison עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."