קושיקל
מוכן ב22 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נקניקיות מגולגלות.

נקניקיות מגולגלות.
רולאפים נקניקיות עשויה להיות מה שחיפשתם. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 290 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 22 דקות. אם יש לך בייקון, גבינת צ'דר, לחמניות סהר ארוחת ערב, וכמה מרכיבים אחרים על יד, אתה יכול לעשות את זה. נסו נקניקייה צמחונית קלויה, מקפיא לזניה רול קופצים, ו קל פיצה פפרוני לזניה רול קופצים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות ניתן לזווג עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. אתה יכול לנסות לזייף Cellars מסווגת ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.