קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

נקניקיות עוף וסלט כרוב אדום-כלבים גרמנים

נקניקיות עוף וסלט כרוב אדום-כלבים גרמנים
נקניקיות עוף וכלבי כרוב אדום נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 802 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו נקניק עוף-לבחור טעם זה נשמע כמו זה יהיה זוג, חומץ סיידר, כרוב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב התפוח הירוק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ללחם התפוחים הזה יש טעם של פאי תפוחים. כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. עם כפית ציון 63% המנה הזאת די טובה. נסו נקניקיות סיר חרס / נקניקיות ושעועית-קל, נקניקיות בהשראת תאילנדית: נקניקיות בגריל עם שום פינאטטי, ג'ינג'ר וכוסברה, ו פרנקים עם סלט ברוקולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את הנקניקיות או נקניקיות עוף במחבת בינונית ולהוסיף מים 1/2 אינץ וכ 1 כף שמן, 1 סיבוב של המחבת, למחבת. מביאים מים לרתיחה ואז להפחית את החום בינוני. בתוך 10 דקות או כך המים יתבשלו והתרמילים יתחילו חום פריך בשמן. לבשל עד תרמילים באופן שווה השחמה, 2 עד 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
נקניק עוףנקניק עוף
נקניקיותנקניקיות
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בעוד הפרנקים עובדים, לחמם מחבת גדולה מעל בינוני גבוה לחום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
להוסיף 2 כפות של שמן צמחי התפוחים, בצל וכרוב. לצרוב ולזרוק את הכרוב, נבול אותו כמו מבשל התערובת. מתבלים את הכרוב עם אגוז מוסקט, כמון ותבלינים גריל ומבשלים עד שהכרוב והבצל רכים, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול גרילתיבול גריל
שמן צמחישמן צמחי
כרובכרוב
תפוחתפוח
מוסקטמוסקט
בצלבצל
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
יוצקים בחומץ. להישען לאחור כאשר אתה מוסיף את החומץ-האדים יכולים לשרוף מעברי האף שלך קצת. (תאמין לי על זה.) לפזר את הסוכר החום לזרוק לשלב. מבשלים את החומץ, 1 דקה, ולאפשר את הסוכר לצפות את הכרוב באופן שווה. טעם להתאים תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
תיבולתיבול
כרובכרוב
חומץחומץ
סוכרסוכר
6
מניחים פרנקים על לחמניות קלויות העליון עם כרוב אדום חם-כרוב וחרדל חריף.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
נקניקיותנקניקיות
כרובכרוב
גלולגלול

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS