קושירגיל
מוכן ב16 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

נקניקיות תירס עם חרדל מתוק

נקניקיות תירס עם חרדל מתוק
אם יש לך קמח, חלב, פלפל קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 52%. מתכונים דומים: נקניקיות תירס עם חרדל מתוק, מיני נקניקיות עם חרדל חמוציות, ו מיני נקניקיות תירס עם חרדל צ'ילה ירוק.

הוראות

1
בקערה גדולה, להקציף יחד את תערובת האפייה, קמח תירס, אבקת שום, קאיין. בקערה אחרת, להקציף יחד את הביצה וחלב.
מרכיבים שתצטרך
תערובת אפייהתערובת אפייה
2
יוצקים את החומרים הרטובים לתוך החומרים היבשים ומקציפים עד מעורבב.
3
בקערה קטנה, מערבבים יחד את החרדל ומשמר.
מרכיבים שתצטרך
משמרמשמר
4
כאשר אתה מוכן לטגן, להכניס צ ' ופסטיק לקצה של כל נקניקייה ולדחוף על חצי הדרך לתוך הבשר. (להזמין 2 נקניקיות עבור 2 עגול באינטרנט מתכון נקניקייה לטרוף גבינה.) אבק כל נקניקייה עם קמח, לטבול לתוך הבלילה, בזהירות להוריד אותו לתוך השמן החם. מטגנים 2 או 3 בכל פעם עד חום זהוב, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
5
ניקוז על נייר חום.
6
מברשת עם רוטב חרדל מתוק לשרת חם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות עובדות ממש טוב עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי