קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

ס ' מורס עוגיות ברים

ס ' מורס עוגיות ברים
חטיפי עוגיות של סמורס עשויים להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל של 460 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לך חלב-שוקולד צ'יפס, ציפוי מרשמלו, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 16%. הציון הזה די גרוע. נסו ס ' מורס עוגיות ברים, ס ' מורס עוגיות ברים, ו יום 11: ס ' מורס עוגיות ברים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל -350 מעלות צלזיוס. מרפדים תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ 'בנייר כסף ומשאירים סככה בגודל 2 אינץ' על 2 צדדים. רדיד ערפל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
2
בקערה שלבו קמח, פירורי קרקר גרהם, אבקת אפייה ומלח; מערבבים היטב. בקערה גדולה, בעזרת מערבל חשמלי במהירות בינונית, מקציפים חמאה וסוכר עד לקבלת אור, כ -2 דקות. מקציפים ביצים עד לקבלת תערובת אחידה. הפחיתו את מהירות המיקסר לנמוכה והקציפו לאט לאט תערובת קמח לתערובת חמאה. מחלקים בצק לשניים. לחץ חצי מהבצק לתבנית עד שהבצק אחיד ושטוח.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקריםפירורי קרקרים
אבקת אפייהאבקת אפייה
חמאהחמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
בלנדרבלנדר
קערהקערה
מחבתמחבת
3
מורחים עם ציפוי מרשמלו ומפזרים שוקולד צ ' יפס מעל. מפזרים את הבצק שנותר בגושים. אל תדאג לכסות את החלק העליון; מרשמלו ושוקולד צ ' יפס צריכים להציץ.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
מרשמלומרשמלו
מורחיםמורחים
בצקבצק
4
אופים עד להזהבה, 30 עד 35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מניחים מחבת על רשת להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
6
מוציאים מהתבנית, מקלפים נייר כסף וחותכים לסורגים.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת