קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות6
ציון בריאות50
מגזין

סאוארברטן עם ירקות ג'וליאן

סאוארברטן עם ירקות ג'וליאן
סאוארברטן עם ירקות ג'וליאן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 95 גרם חלבון, 45 גרם שומן, ובסך הכל 1086 קלוריות. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 5 שעות. גשו לסופר וקנו גרגרי ערער, אטריות ביצים, ציר עוף יש על יד כדי להתאים רוטב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בבצל אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 75%. מתכונים דומים: סלמון בזיליקום וירקות ג'וליאן, צדפות עלומות בשמפניה עם ג'וליאן של ירקות, תרד עלים וחזיר פרושוטו, ו סקווש ג'וליאן.

הוראות

1
חתוך את הבשר של עודף שומן, מלח אותו ולהניח בצד. הכינו מרינדה על ידי שילוב של יין אדום, חומץ, מים, בצל, גרגירי פלפל, גרגרי ערער, עלי דפנה וציפורן בסיר גדול והביאו לרתיחה על אש גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
גרגרי ערערגרגרי ערער
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
מרינדהמרינדה
יין אדוםיין אדום
חומץחומץ
ציפורןציפורן
בצלבצל
מיםמים
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
תנו למרינדה הזו להתקרר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
3
מניחים את הבשר במרינדה מקורר עכשיו, לכסות, לקרר, לילה אם אפשר, אבל לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בקרבקר
4
מוציאים את הבשר מהמרינדה ומניחים בצד על מגש שירות. מסננים את המרינדה לסיר, מביאים לרתיחה ומדליקים ואז מצמצמים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מחממים את השמן במחבת מטגנת גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הבקר וצורבים אותו מכל הצדדים, ואז מוציאים לפלטת שירות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
7
שלב את הגזר, הבצל והסלרי באותה מחבת ליצירת מירפואה.
מרכיבים שתצטרך
(בערך, כדי ליצור Roux)(בערך, כדי ליצור Roux)
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
קולים במשך 2 עד 3 דקות, נטפל במחבת עם כמות קטנה של המרינדה המחוממת, ואז הוסיפו את רסק העגבניות והמשיכו לבשל עוד 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים עוד קצת מהמרינדה המחוממת למחבת ההקפצה כדי להסיר זיגוג, ומנמיכים את האש לבינונית.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים את הקמח בהדרגה עד שנוצרת משחה. לאחר מכן, הוסיפו לאט לאט את כל המרינדה המחוממת לתערובת, בדומה להכנת רוקס. אם הרוטב סמיך מדי, מה שעלול לקרות לפעמים בגלל צפיפות הקמח, הוסיפו בהדרגה ציר עוף או ירקות עד שתגיעו לעקביות בה הוא מצפה את גב הכף. מחזירים את הבשר לתבנית, מכסים ומבשלים עד שהם רכים במזלג, בערך 1 1/2 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מלאי ירקותמלאי ירקות
מרינדהמרינדה
בשרבשר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מוציאים בשר ומניחים לנוח 5 עד 10 דקות לפני החיתוך. מסננים את הרוטב, מניחים פרוסות בשר על צלחת ההגשה, כף רוטב מסביב ומקשטים בירקות מאודים ובובות שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ירקירק
רוטברוטב
בשרבשר
12
מגישים עם אטריות ביצים מבושלות כליווי.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ביצים מבושלותאטריות ביצים מבושלות

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2kgsבשר בקר תחתון עגול צליבשר בקר תחתון עגול צלי8פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך (כ 2 או 3 גזר)גזר חתוך (כ 2 או 3 גזר)6גזר, קלופים, ג'וליאן (רצועות דקות) מאודה, לקישוטגזר, קלופים, ג'וליאן (רצועות דקות) מאודה, לקישוט1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ (כ 2 גבעולים)סלרי קצוץ (כ 2 גבעולים)3ביוןסלרי, לחתוך 1/2 lengthwise ו julienned ו מאודה, לקישוטסלרי, לחתוך 1/2 lengthwise ו julienned ו מאודה, לקישוט9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(כ) ירקות או ציר עוף שיש על היד כדי להתאים רוטב(כ) ירקות או ציר עוף שיש על היד כדי להתאים רוטב6ריבס, קצוץ טרי או קפואאטריות ביצים מבושלות, כליוויאטריות ביצים מבושלות, כליווי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה10גרגרי ערערגרגרי ערער1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ (כ 1 בצל גדול)בצל קצוץ (כ 1 בצל גדול)2בצל פרוסבצל פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן