קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

תבשיל הבקר האולטימטיבי

תבשיל הבקר האולטימטיבי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל את תבשיל הבשר האולטימטיבי. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 683 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו פלפלים, עלי דפנה, טימין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו תבשיל הבקר האולטימטיבי, נזיד בקר לבבי-תבשיל בשר מילוי יכול להתבצע בקלות crockpot שלך, ו כבד בקר עם תאנה, בייקון וקרמלית בצל Compote [או הכבד בשר בקר האולטימטיבי] (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את המרינדה, מניחים את הבשר בכוס גדולה או מיכל פלסטיק.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בקרבקר
2
מוסיפים 8 ענפים של טימין, גזר, שום, בצל אדום, קליפת תפוז, ציפורן, פלפל, עלי דפנה, והיין.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
בצל אדוםבצל אדום
גזרגזר
ציפורןציפורן
שוםשום
טימיןטימין
ייןיין
3
מערבבים היטב את המעיל, ואז מכסים ומקררים במשך 4 שעות.
4
הסר בשר מן המרינדה כתם יבש על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
מחממים את השמן ואת החמאה ואת 4 הענפים הנותרים קורנית בסיר כבד תחתית על חום גבוה. כאשר השמן מתחיל לעשן, להסיר את הקורנית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
טימיןטימין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים את הבשר והחום באופן שווה בכל הצדדים. מתבלים במלח ופלפל שחור טחון טרי. מסננים את המרינדה לתוך הבשר ומערבבים עם כף עץ, מגרד את חתיכות טעם בתחתית הסיר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
מרינדהמרינדה
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
סירסיר
7
מוסיף זר garni ומניות בשר. מביאים לרתיחה ומבשלים, חשופים, עד שהנוזל מתחיל להתעבות, כ -15 עד 20 דקות. מכסים ומבשלים על אש נמוכה במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
זר Garniזר Garni
מלאי בשרמלאי בשר
8
לאחר כ 2 שעות להוסיף את גזר התינוק, אפונה גן, ופטריות, יחד עם קמצוץ של סוכר כדי לאזן את החומצה מהיין האדום. הפעל את החום מעט ומבשל, חשוף, במשך 30 דקות יותר, עד הירקות והבשר מכרזים. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גזר גמדיגזר גמדי
ירקירק
פטריותפטריות
יין אדוםיין אדום
סוכרסוכר
בשרבשר
אפונהאפונה
9
מקשטים עם פטרוזיליה קצוצה ועירית. לסחוט חלק השום הקלוי על קרוטונים, טפטוף עם שמן זית כתית מעולה ומגישים עם התבשיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
שום קלוישום קלוי
קרוטוניםקרוטונים
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
תבשילתבשיל
10
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
שים שום על גיליון נייר אלומיניום.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
12
רסס עם שמן זית, ומתבלים במלח ופלפל שחור טחון טרי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
שמן זיתשמן זית
מלחמלח
13
להוסיף ענף של טימין ולקפל את רדיד סביב השום. מבשלים 30 עד 40 דקות או עד השום הוא רך וזהוב חום.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
14
חום על 1/4 אינץ ' של שמן זית במחבת. כאשר השמן חם, מוסיפים את הלחם בקבוצות ומטגנים עד הזהב משני הצדדים, על 1 דקה לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
15
הסר מהמחבת ויבש על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)או 6 דלעות פטיפן קטנות, חתוכות לרבעים (בחרו בירוק בהיר אך כבד לגודלם)23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כתף בקר, חתוכה לחתיכות 2 אינץכתף בקר, חתוכה לחתיכות 2 אינץ5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר11 קילו קישואים,פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם6ריבס, קצוץ טרי או קפואזר Garniזר Garni6פרוסותרכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2גזר, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץגזר, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואעירית, קצוץ דק, כמו לקשטעירית, קצוץ דק, כמו לקשט1ציפורן331בקבוקיין אדום יבש באיכות טובה (מומלץ: בורגונדי)יין אדום יבש באיכות טובה (מומלץ: בורגונדי)1השארפטרוזיליה שטוחה טרייה, קצוצה, כקישוטפטרוזיליה שטוחה טרייה, קצוצה, כקישוט2עץשום, חתוך לחצי אופקיתשום, חתוך לחצי אופקית6שיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה, לטיגון, ועוד לטפטוףשמן זית כתית מעולה, לטיגון, ועוד לטפטוף2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית לטיגוןשמן זית לטיגון1כתום, לקלף לחתוך רצועות גדולותכתום, לקלף לחתוך רצועות גדולות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל פנינה אדום מקולף מקולףבצל פנינה אדום מקולף מקולף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה בגינהאפונה בגינה6ריבס, קצוץ טרי או קפואהגשת הצעה: פירה חמאה עם עירית קרוטונים חמים עם מחית שוםהגשת הצעה: פירה חמאה עם עירית קרוטונים חמים עם מחית שום6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור טחון טרימלח ים ופלפל שחור טחון טרי1צביטהקמצוץ סוכרקמצוץ סוכר1sprig2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום8עלי קורנית טריים, בתוספת 4 ענפיםעלי קורנית טריים, בתוספת 4 ענפים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות לבנות, חתוכות לשנייםפטריות לבנות, חתוכות לשניים