קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סביצ'ה סנאפר אדום עם חלפיניו ובצל אדום

סביצ'ה סנאפר אדום עם חלפיניו ובצל אדום
Ceviche סנאפר אדום עם חלפיניו ובצל אדום הוא pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1530 קלוריות, 262 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות ו-10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרום אמריקאי. אם יש לכם פלפל, מיץ לימון, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. מתכונים דומים: סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום, ו בצל אדום כבוש.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו אורגני זיאובפן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו