קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מגזין

סופלה חלפיניו

סופלה חלפיניו
סופלה חלפיניו דורש על 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-12 מנות. מנה אחת מכילה 102 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך ביצים, חלפיניו כבוש, גבינה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ו דיאט. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 39%. נסו גבינה מכוסה, בייקון עטוף Jalapeno המבורגרים עם מיונז חלפיניו קלוי, Jalapeno Chip Crusted Chicken with Jalapeno Ranch, ו סופלה ביצים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). גריז קל צלחת אפייה 8x8 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מקציפים את הביצים בקערה קטנה ושופכים לתבנית האפייה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
שכבה עם jalapenos. חלפיניו למעלה עם הגבינה. גבינה עם יותר jalapenos.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
גבינהגבינה
4
אופים בתנור שחומם מראש 30 דקות, או עד שהגבינה תוססת וחומה קלות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Bodegas Naveran ברוט טבע קאווה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Nature Cava
Bodegas Naveran Brut Nature Cava
קאוות הן מאוד תכליתיות כמו אפריטיף לפני הארוחה, וכמובן, ליהנות במהלך הארוחה. בנוסף לכל מיני מאכלים מטוגנים (נסו עם smelts מטוגן או קלמרי!), טבע ברוט Naveran זה יהיה זוג עם גבינות רכות, פירות טריים, בשר לבן (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים בטעם עשיר. קאווה זה גם נהדר ללגום בכוחות עצמו.תערובת: 40% Macabeo, 30% Parellada, 20% שרדונה, 10% Xarello