קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

סופלה כרובית עם חמאה חומה

סופלה כרובית עם חמאה חומה
סופלה כרובית עם חמאה חומה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 17 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 538 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה שטוחה, חמאה, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלמונים ביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,משמש מתפורר כקינוח. נסו כרובית עם חמאה חומה אגוזי לוז, מרק כרובית חמאה חומה, ו כרובית עם חמאה חומה אגוזי לוז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400°f עם מתלה באמצע.
2
בנדיבות צלחת סופלה חמאה, ואז מפזרים גבינה, לדפוק עודף.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים יחד כרובית, פטרוזיליה, 1/4 כפית מלח, ופלפל לבן לטעום בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
4
ממיסים חמאה בסיר כבד 2-3 ליטר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
5
לטאטא בקמח, ואז לבשל, לטאטא, עד הזהב החיוור, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים חלב קצת בכל פעם, מקציפים כל הזמן עד חלקה מאוד. מביאים רוטב לרתיחה, מקציפים, ואז מבשלים, מקציפים, עד עבה למדי, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהחום ולהקציף חלמונים, 1/4 כפית פלפל לבן, ו 1/2 כפית מלח. מערבבים לתוך תערובת כרובית.
מרכיבים שתצטרך
8
לנצח לבנים בקערה עם מיקסר חשמלי במהירות גבוהה עד שהם פשוט מחזיקים פסגות נוקשות (הם לא צריכים להיראות יבשים). מערבבים כפית גדושה של לבנים לתוך תערובת חלמון כדי להבהיר, ואז בעדינות לקפל את הלבנים הנותרים עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
9
בעדינות כפית לתוך soufflédish (להשאיר לפחות 1 אינץ ' של שטח בחלק העליון) ואופים עד חום זהוב העליון מופיע להגדיר, 35 עד 40 דקות.
1
מבשלים חמאה בסיר כבד קטן על אש בינונית, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהוא הופך לזהב עם ניחוח אגוז וכתמים בתחתית המחבת הופכים חום קרמל עשיר, כ 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום.
3
מגישים סופלה מיד, מטפטף עם חמאה חומה וחמה.
מרכיבים שתצטרך