קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות72
מגזין

סופלה לעניים.

סופלה לעניים.
הסופלה של האיש המסכן יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 180 גרם חלבון 212 גרם של שומן, וסך הכל 3300 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. אם יש לכם קרקרים מלוחים, ביצים, חלב וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. וזה מעולה. מתכונים דומים: סופלה לעניים., פאי פקאן לעניים., ו המבורגרים מסכנים..

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
Chateau Pindefleurs St-Emilion בורדו
הארומה המורכבת מנוקדת בנגיעות ארוכות טווח של פירות יער אדומים בשלים לחלוטין. שיכור כמו יין צעיר, Château Pindefleurs מאפשר פריחתו הטרייה לפרוח. שמור במרתף, זה פותח טעם ארוך ומשיי בפה, הסימן של Grands Crus של סנט אמיליון.תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק