קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות1
ציון בריאות32
מגזין

סופלה שוקולד

סופלה שוקולד
סופלה שוקולד יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, מתכון ידידותי fodmap יש 2020 קלוריות, 55 גרם חלבון ו 132 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם חלמונים ביצה, סוכר, חלבונים ביצהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגות סופלה שוקולד לבן עם רוטב פטל-שוקולד, עוגות סופלה שוקולד מריר עם אספרסו-רוטב שוקולד, ו סופלה ליקר שוקולד תפוזים עם רוטב שוקולד.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Cru Monplaisir בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Cru Monplaisir בורדו Superieur
Cru Monplaisir בורדו Superieur
מעוצב בסגנון מלוטש, מציע ארומטיקה בורדו קלאסי של שזיפים, תאנים, גרפיט, דומדמניות שחורות מגע של אלון. קברנה מוסיף מבנה וקשיחות לטאנינים משייים אחרים, מסיים במתינות ארוך ועלים טריים. זוג עם רוזמרין ו טימין כתף טלה מטוגנת או המבורגרים צלעות קצרים עקף בגרוייר.