קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

סופרסטה וגנואה סלמי קלצונה

סופרסטה וגנואה סלמי קלצונה
Sopressatan ו-Genoa Salami Calzones עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 39 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 659 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם פלפל, רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. נסו Sopressatan And Genoa Salami Calzones, Sopressata & Genoa Salami Calzone #SeriousSandwich, ו Genoa Salami Stacks (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב עגבניות מהיר עבור קלצונה או האהוב עליך jarred פיצה / רוטב פסטהרוטב עגבניות מהיר עבור קלצונה או האהוב עליך jarred פיצה / רוטב פסטה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קלופות שלמות, מנוקזות ומרוקנותעגבניות קלופות שלמות, מנוקזות ומרוקנות1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים קצוציםעלי בזיליקום טריים קצוצים1sprigחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלה מעושנת, חתוכה לקוביות 1/2 אינץגבינת מוצרלה מעושנת, חתוכה לקוביות 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת היטב-רג'יאנוגבינת פרמזן מגוררת היטב-רג'יאנו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת ריקוטה, מנוקזתגבינת ריקוטה, מנוקזת1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סופרסטה מעורבת, סופרסטה חמה, סלמי גנואה,ו / או פפרוני, קצוץסופרסטה מעורבת, סופרסטה חמה, סלמי גנואה,ו / או פפרוני, קצוץ

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Castello di Ama קיאנטי Classico סן לורנצו Gran Selezione. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 48 דולר.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.