קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

סוקוטאש

סוקוטאש
Succotash עשוי להיות התוספת שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 21 גרם של שומן, וסך הכל 330 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם יש לך פלפל, גרעיני תירס, שמנת כבדה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. עם כפית ציון של 28% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: Succotash, Succotash, ו Succotash.

הוראות

1
מחממים חמאה במחבת כבדה של 12 אינץ ' מעל חום מתון עד שהקצף שוכך, ואז מבשלים בצל ירוק, ערבוב, עד שהתרכך, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שעועית ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים תירס, מלח ופלפל ומבשלים, מערבבים מדי פעם, 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שמנת ומבשלים, מערבבים, עד שהקרם רותח והירקות רכים, כ-3 דקות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לזייף מרתפים מסווגים ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.