קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

סטייק Flatiron עם תפוחי אדמה בליס אדום Herbed, בצל אדום מרמלדה ויין אדום דמי-Glace

סטייק Flatiron עם תפוחי אדמה בליס אדום Herbed, בצל אדום מרמלדה ויין אדום דמי-Glace
סטייק Flatiron עם תפוחי אדמה בליס אדום Herbed, בצל אדום מרמלדה ויין אדום דמי-Glace עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 1096 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 62 גרם של שומן כל אחד. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם שמן canolan, מלח, דבשוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. נסו בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום, צלוי צלוי עם יין אדום דמי-Glace ותפוחי אדמה לבנים קלויים ואספרגוס, ו בצל אדום כבוש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתבלים את הסטייקים עם מלח, פלפל, ואבקת שום. לרכך סטייקים עם פטיש בשר כדי לשבור את השריר ולשלב תבלינים לתוך הבשר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפלפלפל
תבליניםתבלינים
סטייק.סטייק.
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מרכך בשרמרכך בשר
2
מניחים אותם בקערה ויוצקים 1/2 כוס היין מעליהם, ומאפשרים להם להשרות, למינימום של 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
הכן demi-glace על ידי התכת החמאה על חום בינוני בסיר וטעיית בצל עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
לטאטא בקמח עם מזלג לעשות רביכה, ולאחר מכן להוסיף 1/2 כוס יין אדום ומניות עגל.
מרכיבים שתצטרך
ציר עגלציר עגל
יין אדוםיין אדום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
בואו להתבשל על חום בינוני עד מופחת על ידי 1/3, ערבוב מדי פעם.
6
מחממים תנור ל 350 מעלות F. בקערה גדולה, תפוחי אדמה מעיל עם 1/2 כוס שמן קנולה ולזרוק עם 2 כפות מלח, 1 פלפל כף, טימין טרי, רוזמרין טרי.
מרכיבים שתצטרך
רוזמרין טרירוזמרין טרי
טימין טריטימין טרי
שמן קנולהשמן קנולה
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
7
מניחים את תפוחי האדמה בתבנית אפייה וצולים אותם בתנור עד למכרז, כ -35 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
8
במחבת חמה, לחמם את הבצל (לחמם אותם יבש ללא שמן) במשך כ 3 דקות. הרעיון הוא להסיר את הנוזל מן הבצל, על ידי " מזיע אותם."
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים את הדבש, חומץ, נשאר 1/2 כוס יין, רוטב חם וג ' לי ענבים, ומערבבים היטב. להפחית מעל חום נמוך בינוני עד שלא נשאר נוזל בתערובת פאן וריבה הוא דביק.
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה
רוטב חריףרוטב חריף
חומץחומץ
דבשדבש
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
כאשר תפוחי האדמה כבר צלייה במשך כ 1/2 שעה, חום 1/4 כוס שמן קנולה במחבת סאוט. לצרוב את שני הצדדים של הסטייק במחבת החמה עד חום זהוב, אבל לא לבשל מעבר בינוני, או סטייק עשוי להיות קשה. כדי לסיים את demi-glace, להסיר מן החום לטאטא את החמאה לתוך הפחתת חם. מסדרים תפוחי אדמה סביב הבשר והבשר העליון עם ריבה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ריבהריבה
צמצוםצמצום
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
סטייק.סטייק.
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
11
טפטוף עם רוטב דמי-גלאס.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור טחון טרי, בתוספת פלפלפלפל שחור טחון טרי, בתוספת פלפל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה, בתוספת 1/4 כוסשמן קנולה, בתוספת 1/4 כוס1קילוגרםסטייקים flatiron (נמכר גם chuck ללא עצמות העליון)סטייקים flatiron (נמכר גם chuck ללא עצמות העליון)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)עלי רוזמרין טריים קצוציםעלי רוזמרין טריים קצוצים2(חוֹרֶף)עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת ענביםריבת ענבים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)רוטב חריף (מומלץ: טבסקו)רוטב חריף (מומלץ: טבסקו)1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1קילוגרםאדום בליס תפוחי אדמה עם עור על, שפשף לחתוך לרבעיםאדום בליס תפוחי אדמה עם עור על, שפשף לחתוך לרבעים41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, פרוס דק מאודבצל אדום, פרוס דק מאוד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום, מחולק, בתוספת 1/2 כוסיין אדום, מחולק, בתוספת 1/2 כוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2(חוֹרֶף)מלח, בתוספת מלחמלח, בתוספת מלח1פיינטציר עגלציר עגל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות המנון ן מרלו Mt. יין עמק Veeder נאפה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 99 דולר לבקבוק.
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
דובדבן שחור, תבלינים, עשיר