קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

סטייק בגריל וסלט פפאיה

סטייק בגריל וסלט פפאיה
סטייק בגריל וסלט פפאיה נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 37 גרם חלבון, 55 גרם שומן, ובסך הכל של 742 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 34% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 16 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 35 דקות. אם יש לך בשר בקר, שמן בוטנים, בוטנים קלויים, ועוד כמה מרכיבים על היד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מזוקק מחיטה מלאה כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. עם כפית ציון 86%, המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: סטייק בגריל וסלט פפאיה, קיאווה-סטייק צלע בגריל וסלט פפאיה ירוק חריף, ו שרימפס בגריל עם סלט פפאיה ירוק ומנגו.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים שום, צ ' ילה, רוטב סויה, מיץ ליים, דבש ושמן במעבד מזון מיני ומעבדים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
דבשדבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מניחים בשר בקר בתבנית אפייה קטנה, יוצקים את המרינדה מעל, ופונים למעיל. מכסים ומשרים במקרר במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מחממים את הגריל לבינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מוציאים את הבקר מהמרינדה ומתבלים אותו במלח ופלפל. צולים בשר עד שהוא חרוך ומבושל לאלילות בינונית-נדירה, בערך 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרינדהמרינדה
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מוציאים מהגריל ומניחים לנוח 10 דקות לפני שפורסים לפרוסות בעובי 1/4 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
בקערה קטנה מקציפים יחד את השאלוט, הצ ' ילי, הנענע, החומץ, הסוכר ורוטב הדגים. הניחו בצד. בקערה אחרת זורקים יחד את עלי החסה וגרגיר הנחלים ואז מסדרים את התערובת על מגש.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
רוטב דגיםרוטב דגים
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
שאלותשאלות
חומץחומץ
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
סוכרסוכר
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
שלב את הפפאיה והגזר בקערה בינונית. מחלקים באופן שווה את תערובת הפפאיה על החסה.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
חסהחסה
פפאיהפפאיה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מזלפים כמה כפות מהרוטב. מסדרים את הסטייק מעל ומזלפים סטייק עם עוד קצת רוטב.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
10
מקשטים בבוטנים קצוצים וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בוטניםבוטנים

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טנדרלויןבשר טנדרלוין2גזר, קלופים וגרוס דקגזר, קלופים וגרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה קצוצה, לקישוטכוסברה קצוצה, לקישוט2(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1גדולפפאיה ירוקה, מקולפת וגרוסה דקפפאיה ירוקה, מקולפת וגרוסה דק2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים קצוצים, לקישוטבוטנים קלויים קצוצים, לקישוט8largesעלי חסה אדומים, חתוכים לרצועותעלי חסה אדומים, חתוכים לרצועות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1שאלוט, קלופים וקצוצים דקשאלוט, קלופים וקצוצים דק2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1ציפור תאילנדית צ'ילה, קצוץציפור תאילנדית צ'ילה, קצוץ2צ'ילי עוף תאילנדי, קצוץ דקצ'ילי עוף תאילנדי, קצוץ דק1חבורהלא מגן מקומילא מגן מקומי