קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

סטייק בולגוגי פלנק

סטייק בולגוגי פלנק
סטייק בולגוגי פלנק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . מנה אחת מכילה עד 35 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 344 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. גשו לסופר וקנו ג'ינג'ר, בצל ירוק, שרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 12 שעות ו-45 דקות. נסו סטייק בולגוגי בסגנון עם סלט קימצ'י וצ' יפס טמפורה, בולגוגי יונגול (מרק בולגוגי קוריאני), ו סטייק צלע (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 8 מרכיבים 2 גל. שקית מקפיא מפלסטיק zip-top; להוסיף סטייק. שקית חותם, וצינה 12 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
2
הסר סטייק מן המרינדה, השלכת המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
3
מחממים גריל ל 400 כדי 450 (גבוה) חום. סטייק גריל, מכוסה במכסה גריל, 9 דקות בכל צד או במידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
בואו לעמוד 10 דקות.
5
חותכים באלכסון על פני התבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
6
מפזרים מלח ופלפל שחור לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות המרלו של המנהל. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.