קושיקשה
מוכן ב33 דק.
מנות8
ציון בריאות32
מגזין

סטייק גאוצ'ו בגריל עם רוטב צ'ימיצ' ורי

סטייק גאוצ'ו בגריל עם רוטב צ'ימיצ' ורי
סטייק גאוצ'ו בגריל עם רוטב צ'ימיצ' ורי יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 649 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. מתכון זה אופייני למטבח הדרום אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 33 דקות. אם יש לכם שמן זית, שמן זית, פיתות לחמים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו סטייק גאוצ'ו עם ארבעה עשבי תיבול Chimichurri, סטייק גאוצ'ו עם 4-הרב Chimichurri, ו סטייק בגריל ברוטב צ'ימיצ' ורי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן אש בינונית-חמה בגריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מברשת קלה את פרוסות הבצל עם שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
3
מניחים על הגריל ומבשלים על 6 עד 8 דקות.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
העברה לצלחת ושמורה.
5
מניחים את הסטייקים על הגריל. למרוח כמה פעמים עם מי צ ' ילי ומבשלים עד הסוף, על 4 עד 6 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
העברה למגש.
7
מברשת קלה את פיתה עם שמן זית גריל במשך 1 דקה כדי לחמם דרך.
מרכיבים שתצטרך
פיתהפיתה
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
חותכים את העגבניות לפרוסות 1/4 אינץ ' ולאחר מכן לחתוך את הפרוסות לשניים.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
9
לפרוס את פיתה על 2 מחבתות סדינים ולהתפורר הגבינה הכחולה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
גבינה כחולהגבינה כחולה
פיתהפיתה
10
מעבירים לתנור כדי להתחמם. פורסים את הבשר לאורך לפרוסות 1/2 אינץ ' ומכניסים לקערה. לזרוק את הבשר עם רוטב צ 'ימיצ' ורי 1/2 כוס.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ימיצ' ורי.צ 'ימיצ' ורי.
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
11
מוציאים את הפיתה מהתנור ומחלקים את הבשר ביניהם.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
פיתהפיתה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
מניחים את העגבניות פרוסות בצד של הבשר ומעל הכל עם טבעות של בצל בגריל. כפית 1 כפית הנותרים של רוטב צ 'ימיצ' ורי מעל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ימיצ' ורי.צ 'ימיצ' ורי.
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
בשרבשר
13
מערבבים את כל החומרים יחד.;
14
מניחים את הפטרוזיליה, עלי דפנה, שום, פפריקה, אורגנו, חומץ, שמן זית, מלח ופלפל במעבד מזון. דופק עד משולב.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
שוםשום
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
15
שים את הרוטב במיכל זכוכית או פלסטיק, תוך שימוש לפי הצורך. צ 'ימיצ' ורי יחזיק מעמד עד חודש אחד בקירור. עושה 2 1/2 כוסות.;
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה1חבורהפטרוזיליה טרייה שטוחה, קצוצה דקפטרוזיליה טרייה שטוחה, קצוצה דק6ציפורןשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה, לצחצוחשמן זית כתית מעולה, לצחצוח3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי אורגנו טריים, קצוצים דקעלי אורגנו טריים, קצוצים דק8לחם פיתה טרילחם פיתה טרי3בצל אדום, קלופים פרוס 1/2 אינץ ' עבהבצל אדום, קלופים פרוס 1/2 אינץ ' עבה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1קילוגרםגבינת צ'דר, מגוררת, לציפויגבינת צ'דר, מגוררת, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות2(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות4גפן-עגבניות בשלותגפן-עגבניות בשלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.