קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

סטייק גבינת פילדלפיה סטרומבולי

סטייק גבינת פילדלפיה סטרומבולי
סטרומבולי סטייק גבינת פילדלפיה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 526 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. גשו לסופר וקנו תערובת גבינה קלה, רוטב עגבניות, בצק פיצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. וזה די טוב. מתכונים דומים: סטייק גבינת פילדלפיה סטרומבולי, מהפך פילי סטייק וגבינה סטרומבולי, ו {רודוס} סטרומבולי עוף פילדלפיה.

הוראות

1
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
למילוי הבקר מפזרים את הפרוסות במלח ופלפל. במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את הבשר ומבשלים עד מבושל, 6 עד 7 דקות. במהלך תקופה זו, מערבבים ומגרסים את הבשר עם מלקחיים או מרית. הבשר צריך להיות מרקם סטייק גבינה מגורר. לאחר מבושל, להסיר מהחום ולאפשר להתקרר עד בניית סטרומבולי.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינה קרועהגבינה קרועה
סטייק.סטייק.
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
מלקחייםמלקחיים
3
על משטח עבודה נקי ויבש מפוזר בקמח, מגלגלים את בצק הפיצה למלבן 10 על 14 אינץ', מקפידים לא להפוך את הבצק, רק מסתובבים ב 90 מעלות לפי הצורך. לאחר שהבצק מגולגל החוצה, מפזרים חצי מהגבינה במרכז, משאירים גבול 2 אינץ ' מכל הצדדים. למעלה עם הבשר, ואחריו רוטב העגבניות, בצורה מוערמת. למעלה עם עשבי תיבול והגבינה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
בצקבצק
גבינהגבינה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עשבי תיבולעשבי תיבול
בקרבקר
גלולגלול
4
צחצח את הקצוות עם חלק משטיפת הביצים. מקפלים את הקצוות התחתון העליון על המילוי, ולאחר מכן לקפל את הצדדים על פעמיים, 1 אינץ 'בכל פעם, וכתוצאה מכך צינור 6 על 14 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
מברישים את החלק החיצוני של הסטרומבולי עם שאריות שטיפת הביצים, מניחים על מחבת נייר קלף ואופים עד לחום מוצק וזהוב, 15 עד 18 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תנורתנור
מחבתמחבת
6
הסר מהתנור ולתת לנוח במשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
חותכים ל 5 עד 6 מנות ומגישים.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. The Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder נאפה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
דובדבן שחור, תבלינים, עשיר