קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

סטייק וייטנאמי בגריל עם פורטובלו ומוג'ו מנטה-כוסברה

סטייק וייטנאמי בגריל עם פורטובלו ומוג'ו מנטה-כוסברה
סטייק וייטנאמי בגריל עם פורטובלו ומוג'ו מנטה-כוסברה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 387 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שן שום, מים, דבש, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סטייק צלוי עם מוג'ו מנטה-כוסברה וגזר בגריל וגזר לבן, כרוב ניצנים קלוי עם נענע, כוסברה ורוטב בסגנון וייטנאמי, ו סטייק שרי-בלסמי על אסקרול בגריל, פורטובלוס ול (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין רוטב, לשלב הראשון 8 מרכיבים במעבד מזון; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מניחים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
כדי להכין mojo, לשלב כוסברה ו 5 מרכיבים הבאים (דרך שן שום 1) במעבד מזון; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
מניחים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
הסר זימים חומים מן החלק התחתון של פטריות פורטובלו באמצעות כף; להשליך זימים.
מרכיבים שתצטרך
פטריות פורטובלופטריות פורטובלו
6
חותכים כל פטריות לתוך 6 פרוסות; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
7
אדים שעועית ירוקה 3 דקות או עד מכרז; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
8
מחממים מחבת גריל לא דביקה על חום בינוני-גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
9
להוסיף סטייק; לבשל 2 דקות בכל צד או עד השחמה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
10
הסר מהמחבת; לחתוך סטייק באלכסון על פני תבואה לפרוסות דקות. לזרוק פטריות עם חצי תערובת סויה; להוסיף פאן. מוקפץ 1 דקה; להסיר מן המחבת. להחזיר סטייק למחבת; לבשל 2 דקות או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
טפטוף סטייק עם תערובת סויה נותרת. סדר סטייק, פטריות, שעועית ירוקה על צלחות הגשה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
פטריותפטריות
סטייק.סטייק.
12
מגישים עם mojo.

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק בקר ללא עצמותסטייק בקר ללא עצמות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברהעלי כוסברה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה2(חוֹרֶף)קצוץ ג'ינג'ר טריקצוץ ג'ינג'ר טרי1שן שוםשן שום454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה, גזוזשעועית ירוקה, גזוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענעעלי נענע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כובעי פטריות פורטובלו (אודותכובעי פטריות פורטובלו (אודות3(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות ניקל & ניקל האריס יין מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
מניקל וניקל האריס כרם מרלו
פירות אדומים בהירים, אוכמניות מסוכרות, שזיף סנטה רוזה וניחוחות מנטול כולם משתלבים יחד כדי לשכר את האף כמו מרלו יין האריס 2016 מנפול מהזכוכית. על החיך, ערך עסיסי ופירותי נתמך על ידי טאנינים לעיסים וחומציות איזון, יצירת שכבות עבותות המעטרות את הלשון ומייצרות גימור רך ואלגנטי.