קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סטייק ותבוקדו Stand ' N Stuff® טאקו רך

סטייק ותבוקדו Stand ' N Stuff® טאקו רך
טאקו רך Zesty Stak & אבוקדו Stand ' N Stuff® עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את רפרטואר המנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 276 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. אם יש לכם תערובת טאקו תיבול, צ'ילי, שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. נסו Zesty סטייק & אבוקדו Stand ' N Stuff™ טאקו רך, Zesty עוף & אבוקדו Stand ' N Stuff™ טאקו רך, ו טאקו ארוחת בוקר™ Stand 'N Stuff (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשפשף את שני הצדדים של סטייק צלע עם תערובת תיבול טאקו. ב מחבת nonstick 12 אינץ', שמן חום מעל חום בינוני גבוה עד חם. לבשל סטייק בשמן 8 דקות, פונה פעם אחת. הפחת חום בינוני; מחבת כיסוי. לבשל 15 עד 20 דקות או עד מדחום בשר מוכנס בחלק העבה ביותר של הסטייק קורא 74°.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
סטייק צלעסטייק צלע
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
בואו לעמוד 3 דקות. לחתוך דק על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
3
טורטיות חום כפי שהורה על חבילה. מילוי טורטיות עם סטייק האגף, צ ' ילי, אבוקדו ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות מרלו מחוז Peju. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה