קושיקשה
מוכן ב1 ש, 26 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סטייק טונה בגריל

סטייק טונה בגריל
סטייק טונה בגריל עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 706 קלוריות, 112 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 26 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור יום העצמאות. לכו לחנות ותביאו סטייקים לטונה, עלי אורגנו, ציפורן שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. עם כפית נסו סטייק טונה בגריל, סטייק טונה בגריל, ו סטייק טונה ליים גריל Old Bay® (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.