קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות3
ציון בריאות40
דיאטותללא גלוטן
מגזין

סטייק טונה צרובה Au Poivre

סטייק טונה צרובה Au Poivre
סטייק טונה צרוב Au Poivre נטול גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 488 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. מתאים ל-3 מנות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך מלח, פלפל סדוק, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היציאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מאפה יציאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 דקות. נסו סטייק צרוב במחבת Au Poivre, סטייק טונה עם שעועית לבנה וסלט ירקות מרירים, ו אבוקדו כשר וסלט סטייק טונה צרוב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של הר לה ג ' וטה האוול עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.